رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نوجوانان «معمای پیچیده» را بخوانند

  • کد خبر: ۱۸۵۸۵۴
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
نوجوانان «معمای پیچیده» را بخوانند
ترجمه رمان «معمای پیچیده» نوشته ژان فیلیپ آرو وینیود توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ترجمه رمان «معمای پیچیده» نوشته ژان فیلیپ آرو وینیود به‌تازگی با ترجمه نیلوفر اکبری توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب یکی از آثار مجموعه «داستان‌های جست‌وجو در مدرسه» است که مناسب گروه سنی نوجوان (بالای ۱۵ سال) است. پیش‌تر نیز کتاب‌های جست‌وجو در مدرسه، معلم ناپدید شده و به دنبال سمندر طلایی در قالب این‌مجموعه منتشر شده‌اند.

ژان فیلیپ آرو وینیود نویسنده و معلم فرانسوی، در رشته ادبیات فرانسه تحصیل کرده است. او برای نوشتن کتاب‌هایش از خاطره‌های دوره کودکی خود و شاگردانش کمک می‌گیرد تا بتواند داستان‌هایی بنویسد که مخاطبان این گروه سنی به خواندنش علاقه‌مند هستند.

در داستان «معمای پیچیده» یک دخمه ترسناک انگلیسی، یک میزبان ترسناک، جواهرات دزدیده شده، یک متخصص سم‌شناسی… و یک گردش ساده که تبدیل به یک ماجرای هیجان‌انگیز می‌شود. ماتیلد، رمی و پی‌یر_پل می‌خواهند این معما را حل کنند. خوشبختانه پ. پ کول‌ور اینجاست. ذره‌بین به‌دست دنبال راه‌حلی برای حل این معما‌ها می‌گردد… معما‌هایی که گاهی پیچیده‌تر می‌شوند!

این‌کتاب که تصویرگری‌اش توسط سرژ بلوش انجام شده، با رعایت قانون کپی‌رایت از انتشارات Gallimard Jeunesse کشور فرانسه خریداری شده است.

این‌کتاب با ۸۸ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->